لطفا کمی صبر کنید...

به دنبال بهترین دوربین میکروسکوپ هستید؟

 اگر وقت تان کم است و فقط می‌خواهید بهترین دوربین را برای میکروسکوپ پیدا کنید، این متن کوتاه باید به شما کمک کند، تا دقیقاً مدل مورد نیاز خود را بدست آورید.

دوربین های میکروسکوپی تروکروم

دوربین پیشرفته میکروسکوپی دارای اسکنرلام مجهز به سنسور بی نظیر SONY  

1- دوربین و اسکنرلام مدل Truechrome Metrics
با قابلیت های ذیل:

•    نمایش تصاویر از طریق اتصال با کابل HDMI :
تصاویر میکروسکوپی را بدون نیاز به نرم افزار از طریق کابل HDMI مستقیماً و با کیفیت استثنایی به مانیتور و یا از طریق درگاه USB به کامپیوتر منتقل می نماید. عکس ها و ویدیوهای تهیه شده از نمونه های ثابت یا متحرک قابلیت ارسال، ذخیره سازی،  اندازه گیری و ویرایش پیدا می کنند.

•    مجهز به سیستم اسکنر لام:
 علاو ه بر عکس برداری، فیلم برداری، اندازه گیری و شمارش آیتم ها، دارای قابلیت های ویژه ازجمله اسکن لام های میکروسکوپی می باشند. با این امکان کاربر می تواند تمام لام میکروسکوپی را در قالب یک عکس ذخیره نموده و به نمایش گذارد. کیفیت عکس مذکور فوق العاده و ابزاری مناسب برای تشخیص جزئیات لام و شناسایی بیماری ها می باشد.

•    سرعت بالای انتقال تصاویر:
سرعت بالای انتقال تصاویر با نمایش 60 فریم در ثانیه از خصوصیات دیگر و از مزایای منحصر به فرد این سیستم ها می باشد، که در نتیجه آن  تصاویر میکروسکوپی بدون کوچکترین تاخیر به دوربین منتقل می شود.

•    عدم محدودیت ویندوز:
 موضوع دیگری که دوربین های میکروسکوپی   Truechromeرا از دیگر دوربین ها متمایز می کند و از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، عدم محدودیت ویندوز است، یعنی با تغییر یا ارتقاء سیستم های عامل، اشکال یا اختلالی در کارایی دوربین ایجاد نمی شود.

•    نصب آسان:
نصب این سیستم ها بر روی انواع میکروسکوپ، استریو میکروسکوپ ها و حتی میکروسکوپ های فلورسنت مناسب و به سهولت انجام می شود. سیستم نرم افزاری این دوربین ها این امکان را به کاربر می دهد تا تصاویر نمونه های خود را به راحتی و با کیفیت بالا آنالیز (ویرایش، اندازه گیری، شمارش) نمایند.


علاوه بر دوربین و اسکنرلام مدل Truechrome Metrics  از این خانواده دو مدل دیگر نیز ارایه می شوند:

2- دوربین و اسکنرلام مدل Truechrome AF:
دوربین میکروسکوپ TrueChrome AF علاوه بر داشتن تمامی مزیت های پیشین، مجهز به قابلیت منحصر به فرد و جدید فکوس اتومات می باشد. بدین ترتیب که با تعویض لنز شیئی، دیگر نیاز به استفاده از دستگیره های میکرو و ماکرو میکروسکوپ جهت فکوس نمودن نمونه نبوده و دوربین به صورت اتومات، فکوس را انجام می دهد.


3-دوربین و اسکنرلام مدل  TrueChrome 4K Pro:
این سیستم دارای قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت استثنایی  4K و مجهز به درگاه USB 3.0 و انتقال داده ها با سرعت بالا می باشد.
ویژگی منحصر به فرد دیگر این دوربین قابلیت اتصال به اینترنت از طریق درگاه LAN و انتقال تصاویر به صورت زنده از طریق اینترنت می باشد.


در صورت تجربه استفاده از این دوربین ها از مشاهده تصاویر اخذ شده شگفت زده خواهید شد.

 

دوربین های میکروسکوپی میکروبین

وضوح
دوربین های میکروسکوپی میکروبین Microbin به دلیل بهره مندی از سنسورهای بسیار قوی نسبت به دوربین های مشابه در بازار، از رزولوشن بسیار بالاتری برخوردار می باشد و این کارایی حتی از مگاپیکسل اهمیت بیشتری دارد.
این امکان در کیفیت تصاویر میکروسکوپی موثرتر می باشد و باعث می شود تمامی جزئیات تصاویر با کیفیت بی نظیر نمایش داده شود و موجب شده تا دوربین های 2 مگاپیکسلی این شرکت با موفقیت و استقبال بالا در زمینه IVF و آنالیز اسپرم و مواردی از این دست، بسیار مورد استفاده قرار گیرد.

سرعت انتقال اطلاعات
 همه دوربین های میکروسکوپ یکسان ساخته نمی شوند. به همین دلیل است که برخی از آن ها USB 3.0 و برخی دیگر فقط با USB 2.0 کار می کنند. در حالی که ممکن است سرعت انتقال داده برای یک کاربر آماتور یا یک کاربر تازه کار میکروسکوپ مهم نباشد، اما برای فردی که در یک آزمایشگاه شلوغ کار می کند که در آن صدها نمونه به طور روزانه پردازش می شود، معنی زیادی دارد.


دوربین Michrome 20 (Microbin 20) با رزولوشن 20 مگاپیکسل
 
این دوربین میکروسکوپ با قابلیت های عکس برداری، فیلم برداری، اسکن کامل لام با کیفیت بسیار بالا، مناسب برای تشخیص دقیق میکروسکوپی، از بهترین دوربین های میکروسکوپی می باشد.
علاوه بر این، این سیستم به سنسور استثنایی "1 اینچ" مجهز می باشد که خود یک قابلیت منحصر به فرد است. با این امکان دوربین میکروسکوپ می تواند تمام شان میکروسکوپ را نمایش دهد.
تصاویر این دوربین از نظر کیفیت بی نظیر است زیرا علاوه بر رزولوشن فوق العاده 20 مگاپیکسلی دارای سنسور بسیار قوی می باشد.
این دوربین دارای قابلیت USB 3.0 است، به این معنی که انتقال داده ها می تواند با سرعت بیشتری انجام شود. همچنین شایان ذکر است که نصب دوربین بر روی میکروسکوپ به سهولت انجام می شود.
موضوع دیگری که دوربین های میکروسکوپی Microbin را از دوربین های دیگر متمایز می کند عدم محدودیت ویندوز است، که با تغییر یا ارتقاء سیستم های عامل خللی در کارایی دوربین ایجاد نمی شود این از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
سیستم نرم افزاری این دوربین این امکان را به کاربر می دهد تا تصاویر نمونه های خود را به راحتی و با کارآمدی بالا آنالیز (ویرایش، اندازه گیری، شمارش) نماید.
 این دوربین میکروسکوپی 20 مگاپیکسلی می تواند به شما کمک کند تا تصاویری با کیفیت بی نظیر از نمونه های خود تهیه و مشاهده نموده و در مجامع علمی، نشریات مختلف به نمایش بگذارید یا در مقالات علمی بگنجانید.


دوربین Microbin 12  با رزولوشن 12 مگاپیکسل

قابلیت مشترک در تمام دوربین های میکروسکوپی میکروبین Microbin این است که امکان نصب بر روی انواع میکروسکوپ های دو چشم و سه چشم را دارا می باشد .
این سیستم ها مجهز به نرم افزاری بی نظیر و دارای ویژگی های خاص جهت عکس برداری، فیلم برداری، اندازه گیری، شمارش، دوخت تصاویر، افزایش عمق فوکوس بیشتر و غیره می باشند. لذا تصاویری که این دوربین ها ارائه می دهند بسیار با کیفیت هستند.


دوربین Microbin 5 با رزولوشن 5 مگاپیکسل
 
مجهز به نرم افزار بی نظیر با کاربری بسیار آسان و دارای ویژگی های پیشرفته از جمله اندازه گیری، دوخت تصاویر و... بوده و قدرت افزایش عمق فوکوس بیشتر و کارآرایی های فروان دیگر است.
تصاویری که دوربین ارائه می دهد بسیار واضح و شفاف است و استفاده از نرم افزار ارائه شده برای بهینه سازی آن ها بسیار ساده است.


دوربین Microbin 2 با رزولوشن 2 مگاپیکسل
 
این دوربین به‌عنوان یک جایگزین مقرون‌به‌صرفه‌، وضوح 2 مگاپیکسلی دارد. نکته مهم در مورد این دوربین، اندازۀ هر پیکسل است که وضوح تصاویر را بسیار جذاب می کند.
 این سیستم با اکثر سیستم های عامل سازگار است. بسته به نیازتان، می‌توانید از نمونه‌های خود عکس بگیرید و آنها را به لپ‌تاپ Mac یا رایانه ویندوز یا لینوکس منتقل کنید